Kontakt
Tel: 789 155 751
pon-pt godz.: 10:00-18:00
email: sklep@wysportowani.com.pl
Pomoc/Pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi na nie. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
1. Jak złożyć zamówienie? Krok po kroku.
2. Jakie są koszty dostawy/wysyłki?
Koszty dostawy są widoczne w postaci tabeli w zakładce „Koszty wysyłki” w dolnej części strony internetowej.
Koszt wysyłki ustalany jest automatycznie poprzez sumowanie wag poszczególnych zamawianych produktów i jest on adekwatny do wybranej formy wysyłki.
3. Od czego uzależniony jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest przede wszystkim od wybranej formy wysyłki. Najtańszym rozwiązaniem są przesyłki kierowane do paczkomatów oraz przesyłki pocztowe. Droższą formą są przesyłki kurierskie, choć ich plusem jest krótszy czas doręczenia przesyłki.
Koszt wysyłki zależy również od łącznej wagi zamawianych produktów. W zakładce „Koszty wysyłki” znajduje się tabela z wszystkimi wartościami.
Dla klientów, którzy kupują wiele produktów w jednym zamówieniu sugerujemy, z racji dużej łącznej wagi zamówienia, wybór przesyłki kurierskiej. W takim wypadku będzie ona korzystniejsza cenowo w porównaniu do pozostałych operatorów.
4. Jak można zapłacić za zamówienie?
Płatności za zamówienie najlepiej dokonać po otrzymaniu potwierdzenia mailowego o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wtedy mamy pewność, że wszystkie produkty są dostępne i maleje ryzyko konieczności zwrotu środków.
Wszelkie płatności za zamówienia prosimy kierować na konto:
Golden Group
Sebastian Janik
Moniuszki 6/42 62-510 Konin
33 1140 2004 0000 3702 7409 0580
W tytule przelewu zawsze proszę podać informację umożliwiającą identyfikację wpłaty i przypisanie jej do właściwej osoby. Najczęściej podawany jest numer zamówienia i nazwisko.
Po zaksięgowaniu płatności na koncie zamówienie jest wysyłane.
5. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało już złożone?
Tak, istnieje taka możliwość. Najlepiej skontaktować się z nami pod numerem telefonu 789 155 751 lub mailowo na adres sklep@wysportowani.com.pl. Wystarczy podać informację, jakie produkty mają zostać anulowane lub zamienione na inne, a zamówienie zostanie edytowane przez obsługę sklepu.
6. Co zrobić, aby zrezygnować z złożonego zamówienia?
W takiej sytuacji bardzo prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod numerem telefonu 789 155 751 lub mailowo na adres sklep@wysportowani.com.pl. Zamówienie zostanie anulowane, jeżeli nie zostało opłacone. Jeżeli płatność została już przyjęta poprosimy o przesłanie mailowo numeru konta do wykonania zwrotu. Zamówienie zostanie w pełni anulowane po wykonaniu zwrotu na konto klienta.
7. Jaki jest termin zwrotu środków w przypadku odstąpienia od umowy?
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży mamy 7 dni na zwrot środków. Czas ten jest liczony od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej z towarem. Ważne jest, aby w przesyłce poza towarem znajdował się formularz odstąpienia od umowy, gdzie znajduje się numer konta, na który możemy zwrócić środki. W przypadku odesłania towaru bez formularza czas zwrotu środków może zostać wydłużony.
8. Faktura bez podpisu i pieczątki. Co zrobić?
Od 1 maja 2004 roku czyli od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej faktury VAT nie muszą być opatrzone podpisem (zarówno wystawcy jak i odbiorcy) ani pieczątką. Faktura VAT nie posiadają podpisu i pieczątki jest tak samo ważna jak ta, która została opatrzona podpisem i pieczątką.
9. Czy jest możliwość zakupu towaru prezentowanego w sklepie internetowym na miejscu?
Niestety nie. Pod wskazanym adresem (ul. Mielżyńskiego 18/2) jest wyłącznie punkt odbioru wcześniej złożonych zamówień. Należy złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy lub na aukcji allegro i wybrać opcję odbioru osobistego. Skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie wtedy, gdy zamówienie jest już na miejscu gotowe do odbioru. Za zamówienia internetowe przyjmujemy płatność gotówką.