Kontakt
Tel: 789 155 751
pon-pt godz.: 10:00-18:00
email: sklep@wysportowani.com.pl
Wymiana i zwroty
1. Klient ma możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. Aby było to możliwe wymieniany towar nie może być używany ani nosić żadnych śladów korzystania, musi pozostać w oryginalnym opakowaniu.
2. Przed odesłaniem produktu wymienianego należy skontaktować się z obsługą Sklepu w sprawie dostępności i rezerwacji nowego produktu pod numerem telefonu 789 155 751 lub mailowo na adres sklep@wysportowani.com.pl.
3. Wymieniany produkt należy odesłać na adres: Sebastian Janik, sklep Terazgry.pl, ul. Seweryna Mielżyńskiego 18/2, 61-725 Poznań. W przesyłce poza produktem powinien znaleźć się dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura) oraz informacja, na jaki produkt ma zostać wymieniony.
4. W przypadku wymiany na inny produkt klient jest zobowiązany ponieść koszty ponownej wysyłki pod wskazany adres. W tym celu należy dokonać przelewu na podany na stronie numer konta lub bezpiecznie umieścić właściwą kwotę w przesyłce.
5. Klient będący konsumentem, który zakupił towar za pośrednictwem Sklepu ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba przez niego wskazana weszli w posiadanie zakupionego towaru. W przypadku zawarcia przez Klienta Umowy, termin ten wygasa z upływem 14 dnia od zawarcia Umowy. Do zachowania powyższych terminów wystarczy wysłanie jednoznacznego oświadczenia przed ich upływem.
6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać następujące informacje: a) nazwę towaru; b) cenę; c) datę zwrotu; d) imię i nazwisko osoby zamawiającej; e) numer zamówienia lub numer aukcji; f) numer konta; g) podpis Klienta; h) dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura). Istnieje możliwość pobrania formularza zwrotu towaru. (link do pobrania formularza zwrotu)
7. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być dołączone do zwracanego towaru. Odesłanie towaru bez niniejszego oświadczenia lub jakiejkolwiek pisemnej informacji spowoduje wydłużenie terminu zwrotu środków.
8. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz towar można wysłać mailowo na adres sklep@wysportowani.com.pl lub pocztą na adres korespondencyjny: Sebastian Janik, sklep Terazgry.pl, ul. Seweryna Mielżyńskiego 18/2, 61-725 Poznań.
9. W przypadku skutecznego skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia, o którym mowa w punktach powyżej, Właściciel Sklepu zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru – z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru oferowany przez Właściciela Sklepu – niezwłocznie, a każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Właściciel Sklepu otrzymał skuteczne oświadczenie o skorzystaniu przez Klienta z prawa odstąpienia.
10. Zwrot środków następuje w ciągu 7 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Środki są zwracane na podane przez Klienta konto bankowe.
11. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient obowiązany jest dostarczyć towar Właścicielowi Sklepu na swój koszt (jeżeli koszt zwrotu towaru ze względu na jego charakter jest wyższy, aniżeli koszt odesłania go pocztą w trybie zwykłym, Właściciel Sklepu o powyższym informuje każdorazowo na stronie internetowej danego towaru). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od umowy, chyba że Właściciel Sklepu zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Do zwracanego towaru proszę dołączyć dokument zakupu (oryginał paragonu lub faktura).
12. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów:
13. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Właściciel Sklepu uprzejmie prosi - o ile to możliwe - o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. Brak oryginalnego opakowania nie będzie jednak w żadnym wypadku warunkiem skuteczności takiego odstąpienia. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
14. Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do odstąpienia od Umowy.